Ανταλλαγή πασχαλινών καρτών!!!

Στην ενότητα 15 του βιβλίου μας ασχοληθήκαμε με τους τρόπους αλληλογραφίας. Μιλήσαμε για τη δομή του γράμματος και για τον τρόπο που το στέλνουμε καθώς και για το πώς γράφουμε τα στοιχεία του αποστολέα και του παραλήπτη στο πίσω μέρος του φακέλου. Εξηγήσαμε τη λειτουργία του γραμματοσήμου και μιλήσαμε για τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού γράμματος (το γνωστό σε όλους μας e-mail) έναντι του παραδοσιακού που είναι η άμεση λήψη και το μηδενικό κόστος. Παρόλα αυτά επειδή η γλυκιά προσμονή και η μεγάλη χαρά του να λαμβάνεις γράμμα είναι απερίγραπτες για ένα παιδί, βρήκα τρόπο να στείλουμε και να λάβουμε πραγματικά γράμματα!

Μπήκα στην πλατφόρμα του e-twinning, έβαλα αγγελία ανεύρεσης συνεργάτη γι’αυτό το σκοπό και την ίδια μέρα βρήκα μία ενθουσιώδη Ιταλίδα δασκάλα που ήθελε πολύ να συνεργαστούμε. Για όσους δε γνωρίζουν, το e-Twinning είναι μία πλατφόρμα δικτύωσης όλων των δασκάλων της Ευρώπης. Εκπαιδευτικοί από όλες τις χώρες που συμμετέχουν, μπορούν να εγγραφούν, να χρησιμοποιήσουν τα online εργαλεία του eTwinning για να βρεθούν μεταξύ τους, να συναντηθούν εικονικά, να ανταλλάξουν ιδέες και παραδείγματα πρακτικής, να ομαδοποιηθούν σε ομάδες και να αναλάβουν τη διεξαγωγή online κοινών προγραμμάτων. Μία άλλη πολύ σπουδαία δυνατότητα που δίνει το eTwinning είναι ότι μπορείς να πάρεις μέρος σε online επιμορφώσεις που αφορούν διάφορα παιδαγωγικά θέματα. Είναι πολύ ωραία οργανωμένες και πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέρουσες. Το κυριότερο είναι δωρεάν και αξίζουν κάθε λεπτό που θα ασχοληθείς μαζί τους!

Μέσα σε μόλις 3 μέρες το πρότζεκτ είχε δρομολογηθεί, το πρόγραμμα υποβλήθηκε και εγκρίθηκε.

Download (PDF, 86KB)

Σήμερα λοιπόν φτιάξαμε τις καρτούλες μας. Η καλή τους η δασκάλα βρήκε κάτι απλό. Τους πήρε μόνο 2 ώρες να τις ολοκληρώσουν και να το αποτέλεσμα. Μέσα γράψαμε Καλό Πάσχα!!! και Buona Pasqua!!! Φτιάξαμε και ένα γράμμα με τις λιγοστές γνώσεις μας στα Αγγλικά αλλά τηρώντας τη δομή του γράμματος όπως έχουμε μάθει και όλα αυτά τα κλείσαμε σε ένα φάκελο.

IMG_20170321_120754

IMG_20170321_163917

Όπως βλέπετε συμπληρώσαμε τα στοιχεία μας καθώς και τα στοιχεία του παραλήπτη με πολύ προσοχή και οι κάρτες είναι έτοιμες για το ταχυδρομείο.

Την επόμενη μέρα πήγα στο ταχυδρομείο να ταχυδρομήσω τις κάρτες κι επειδή δε μπορούσα να πάρω μαζί τα μικράκια μου φρόντισα να τραβήξω φωτογραφία να τις δουν και με τα γραμματόσημα. Δεν μπορώ να περιγράψω τον ενθουσιασμό τους όταν τους έδειξα τη φωτογραφία και είδαν τα γραμματόσημα. Η έκπληξή τους ήταν ακόμα πιο μεγάλη όταν είδαν την τιμή. Η δική μου να δείτε!!! Έτσι άδραξα την ευκαιρία να κάνουμε και λίγα ρεαλιστικά μαθηματικά. Το αγαπημένο μου!

  • Πόσο κόστισαν τα γραμματόσημα για να ταχυδρομηθεί ο μικρός φάκελος;
  • Πόσο κόστισαν τα γραμματόσημα για να ταχυδρομηθεί ο μεγάλος φάκελος;
  • Πόσο κόστισαν όλοι μαζί οι μικροί φάκελοι; (ήταν 18)
  • Πόσο κόστισαν όλοι μαζί οι μεγάλοι φάκελοι; (ήταν 4)
  • Αν μοιραζόματαν το ποσό στους μαθητές της τάξης μας που είναι 14 πόσο θα πλήρωνε ο καθένας περίπου;

17475048_268425380276991_1362039528_o

Αν όλα πάνε κατ’ευχήν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για Πάσχα οι κάρτες και τα γράμματά μας θα έχουν φτάσει στη Μοδένα της Ιταλίας κι εμείς θα παραλάβουμε αντίστοιχες κάρτες και γράμματα. Μετά το Πάσχα αναμένεται συνέχεια αφού σκοπεύουμε να ανταλλάξουμε διαδικτυακά φωτογραφίες και να οργανώσουμε και μια ζωντανή διαδικτυακή συνάντηση μέσα από την πλατφόρμα του eTwinning για να γνωριστούμε!

Δεν ξέρω πόσο εύκολο δείχνει το εγχείρημα αλλά χρειάστηκε πολλές ώρες στο σπίτι και στο σχολείο και ένα διωράκι στο ταχυδρομείο αλλά άξιζε και με το παραπάνω. Στο τέλος της μέρας ήμασταν όλοι κατάκοποι και χαρούμενοι. Τα παιδιά με αγκάλιαζαν και μου έλεγαν “Σας ευχαριστούμε κυρία”!!!

Ανυπομονώ να δω τη χαρά τους όταν θα λάβουμε και τις δικές μας κάρτες!